tZE inform
5 min readOct 2, 2023

ЗАУВАЖЕННЯ ПРЕЗИДЕНТА БАЙДЕНА ЩОДО ДВОПАРТІЙНОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ, ЩОБ ЗБЕРЕГТИ УРЯД ВІДКРИТИМ

Remarks by President Biden on the Bipartisan Bill to Keep the Government Open Кімната Рузвельта 12:27 за східним часом

ПРЕЗИДЕНТ: Доброго ранку, люди. Як справи?

Q Доброго ранку.

ПРЕЗИДЕНТ: Гадаю, технічно ми вже після обіду.

Минулої ночі Конгрес ухвалив законопроект про витрати, який залишатиме уряд відкритим. І це гарна новина для американського народу, тому що уряд не припинить роботу, і непотрібну кризу можна буде запобігти, заощадивши мільйони — мільйони американців непотрібного болю.

А це означає, що понад один мільйон триста тисяч наших військових продовжуватимуть отримувати зарплату, а їхні сім’ї будуть піклуватися.

Десятки тисяч — десятки тисяч авіадиспетчерів і офіцерів транспортної безпеки залишаться на роботі, отримають гроші — запобігаючи непотрібним затримкам в аеропортах по всій Америці.

І мільйони сімей і надалі матимуть доступ до життєво важливої ​​допомоги в продовольстві та харчуванні, особливо до програм для жінок і немовлят, а також до багатьох інших програм.

І життєво важлива робота в науці та охороні здоров’я — від дослідження раку до безпеки харчових продуктів — буде продовжуватися, як і довгострокові кошти на відновлення після катастроф для громад, які постраждали від лісових пожеж, штормів і посух.

Адміністрація соціального забезпечення буде повністю профінансована, що означає, що вона зможе повністю задовольняти потреби американського народу та людей похилого віку.

Але люди, правда така: ми не повинні бути тут. Ми взагалі не повинні були сюди потрапляти.

Настав час покінчити з кризовим управлінням і дотримати своє слово, коли ви дасте його в Конгресі.

Кілька місяців тому після тривалих переговорів між мною та спікером Палати представників від Республіканської партії ми дійшли згоди щодо бюджетної угоди саме для того, щоб уникнути сфабрикованої кризи, свідками якої ми щойно стали.

Але останні кілька днів і тижнів крайні республіканці MAGA намагалися відійти від цієї угоди, проголосувавши за глибоке, різке скорочення витрат з 30 до 80 відсотків, що було б руйнівним для мільйонів американців.

Вони знову провалилися. Вони знову провалилися, і ми їх зупинили. Але я не маю ілюзій, що вони повернуться знову.

Ви знаєте, звідки я родом, коли ви укладаєте угоду, ви даєте слово, ви його тримаєте. Ви даєте слово — ви говорите: «Я зроблю те, що сказав, що зроблю», і ви це робите. Ви зберігайте його. Ви тримаєте своє слово.

І я очікую, що спікер-республіканець і республіканці в Конгресі дотримаються свого слова і дотримаються угоди, яку вони уклали кілька місяців тому, коли вони намагалися погрожувати нам майже міжнародним банкрутством через несплату наших боргів.

Це включає в себе коментарі щодо повного фінансування послуг для наших ветеранів і повного фінансування потреб оборони нашої нації, знаєте, і захисту транс- — у нас є трансформаційні інвестиції, які ми вже робимо, щоб впоратися з кліматичною кризою. Ми… ви знаєте, захищаємо здатність і владу Medicare домовитися про нижчу ціну на ліки за рецептом… ми платимо найвищі ціни на ліки за рецептом у світі. Ми нарешті прогресуємо.

Хоча спікер і переважна більшість Конгресу непохитно підтримували Україну, щоб захистити себе від агресії та жорстокості нападу росіян на жінок і дітей, окрім військових в Україні, у цій угоді не передбачено фінансування України.

Незважаючи на це, я не вірив, що ми зможемо дозволити мільйонам американців пережити біль припинення роботи уряду.

Але давайте прояснимо: я сподіваюся, що мої друзі з іншого боку дотримають свого слова щодо підтримки України. Вони заявили, що збираються підтримати Україну на окремому голосуванні. Ми за жодних обставин не можемо допустити, щоб підтримка України з боку Америки була перервана.

‎30.‎09.‎2023 Хроніка “Байден елегантно поклав відповідальність за внесення законопроекту про допомогу Україні на республіканця — спікера Палати представників Кевіна МакКарті і буде чекати внесеного ним законопроекту. Це Зеленському за запрошення “кандидатів в президенти США” в Україну.”

Я повністю очікую, що спікер виконає свою прихильність щодо безпечного проходу та підтримки, необхідної для допомоги Україні, коли вона захищається від агресії та жорстокості. І люди, знаєте, переважна більшість — є переважна кількість республіканців і демократів як у Палаті представників, так і в Сенаті, які підтримують Україну. Давайте проголосуємо за це.

І я хочу запевнити наших американських союзників, американський народ і народ України, що ви можете розраховувати на нашу підтримку. Ми не підемо.

Переважна більшість обох партій — я повторю це ще раз: демократи і республіканці, Сенат і Палата представників — підтримують допомогу Україні в жорстокій агресії, яку нав’язує їм Росія.

Припиніть грати в ігри. Зробіть це.

Ця сьогоднішня угода, хоча й запобігає миттєвій кризі, закінчується через — я думаю, зараз минуло 45 днів, і вона вже рухається вниз — — якраз перед Днем подяки.

Відверто кажучи, я хворий і втомлений. Мені набридла гра на грані, як і американському народу.

Я роблю це — ви всі мені на багато чого вказали — давно. Я ніколи не бачив, щоб Республіканський Конгрес або будь-який Конгрес діяв так.

Цієї весни республіканці MAGA поставили нас на межу, погрожуючи дефолтом по боргу Америки вперше за понад 200 років. І це спричинило б гігантську світову кризу, як вдома, так і за кордоном.

Але ми домовилися. Ми потиснули один одному руки й сказали: «Ось угода».

Тепер, цієї осені, екстремісти MAGA знову поставили нас на межу — цього разу до припинення роботи уряду — відмовившись від угоди, яку вони уклали кілька місяців тому, не дотримавши свого слова.

Досить і досить. Це не так вже й складно. Треба покінчити з бойовою діяльністю.

І має бути інша — не має бути іншої кризи. Немає виправдання ще одній кризі.

Отже, я наполегливо закликаю своїх друзів-республіканців у Конгресі не чекати. Не гайте часу, як усе літо. Укласти річну бюджетну угоду. Виконуйте угоду, яку ми уклали кілька місяців тому.

У нас найпотужніша економіка… у нас найпотужніша економіка у світі сьогодні… найсильніша економіка у світі сьогодні. Нам є багато чого зробити, але ми є незамінною нацією у світі, на міжнародному та внутрішньому рівнях, з точки зору нашої економіки. Давайте діяти так. Давайте діяти так.

Припиніть ігри. Братися до роботи. Переконайтеся, що американський народ, наші союзники та друзі по всьому світу знають, що ми робимо.

Дякую тобі.

П. Пане президенте, посада спікера Маккарті зараз під загрозою. Чи повинні демократи проголосувати, щоб допомогти йому зберегти цю посаду?

ПРЕЗИДЕНТ: Я не маю права голосу з цього приводу. Я залишу це керівництву Палати представників і Сенату.

– Пане президенте, що ви скажете союзникам США і, зокрема, Зеленському щодо продовження фінансування України? Як їх заспокоїти?

ПРЕЗИДЕНТ: Я можу їх заспокоїти — подивіться на мене — ми це зробимо. Я не можу повірити, що ті, хто голосував за U- — підтримуючи Україну — переважна більшість у Палаті представників і Сенаті, демократи та республіканці — з чистих політичних міркувань дозволять більше людей гинути в Україні без потреби.

П. І, пане Президенте, продовження щодо України. Як ви думаєте, коли поточне фінансування США може закінчитися? І що… наскільки це терміновість? Який графік у наступні пару тижнів чи місяців?

ПРЕЗИДЕНТ: У нас є час. Не так багато часу. І є п — неперевершене відчуття терміновості.

Q, пан —

ПОМІЧНИК: Останнє запитання.

Питання: Пане президенте, чи зможете ви довіряти спікеру Маккарті, коли відбудеться наступна угода?

ПРЕЗИДЕНТ: Ми щойно зробили один про Україну. Отже, ми дізнаємось.

П. Але чи хвилюєтеся ви, що колеги-республіканці змусять його відмовитися від будь-якої угоди, яку він укладе з вами?

ПРЕЗИДЕНТ: Я сподіваюся, що цей досвід для спікера став особистим відкриттям. Я не жартую. Я — все одно —

З. Чи хвилює вас репутація Америки на світовій арені, враховуючи рівень майстерності, який ми спостерігали цього року?

ПРЕЗИДЕНТ: На підставі республіканців MAGA, так. Виходячи з того, що робить моя адміністрація, ні.

Дякую тобі.

Q Дякую, пане президенте.

12:35